sofiabella

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Annyeong^^

Av sofia - 16 mars 2014 16:39

                                                                              Annyeong^^

                        Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat mycket alls,men jag går ju i skolan 

                               och sen så har jag vart på utveklings samtal *stavning och bla bla bla

                                                                                  

         Och sen så har jag träffat FOKI!!! och Seike och Moa Murderess^^ fasst jag skulle träffa Foki men jag 

                             träffa dom 2 ochså ... så jag är jätte glad och det kanske kommer upp bilder för

                       jag tog bilder med dom...FASST jag och Foki tog JÄTTE mång bilder tillsammans ^^ 


    men nu så tänkte jag göra ett inlägg .... så ja ... jo jag har 2 anndra bloggar fasst på en sida som heter Tumblr

                         och där har jag en blogg där det finns massor av exo (och anndra kpop gruper) bilder.


                  och en annan där jag skriver "scenarior" (det är typ som sagor som man skriver skälv) och jag 

                 skriver egna och blandat ni får helt änkelt kolla in det så förstår man bättre ... med den är 

                                           på engelska (jag annvänder google översätt)


                     min blogg med random stuff i : SOFIASKPOP (KLICKA PÅ "SOFIASKPOP" SÅ KOMMER DU TILL DEN)

                     

                     och min scenario blogg: EXO-SCENARIOS (KLICKA PÅ DEN MED SÅ KOMMER DU DIT) 



                             Och sen har jag fott en ny favo låt med en tjej grup som heter "Wonder girls" 

                      Jag har lyssnat på dom länge men inte på deras alla låtar,men då hitta jag en låt

                                            som heter "Nobody" och jag värkligen älskar den

                               och min Bias/favorit i wonder girls är Sohee om ni undra kanske 


                              Sohee UNNIE (tryck på bilderna för att få dom i störe format) ---------->


                                 AWWW my cute Sohee             and my BAD Sohee unnie ... but i love you

                                                                     




                                                och hon är väldigt lik Xiumin Oppa från EXO

                                                                           


            Men här är Wonder girls låt "Nobody" och blädra till 2.00 om ni inte vill se den lilla filmen i början ;)

     


       sorry för så mycket text men idag är jag skriv glad ^^ hoppas vi ses snart igen sötisar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 7 februari 2016 21:17


hejsan! jag ville bara göra an update att jag är alive. Jag har inte orkat att blogga och nu när det är skola så blir det så mycket så att jag inte hinner med. men jag har hafft det riktigt bra och det är bara att tagga till sportlovet!   ...

Av sofia - 18 oktober 2015 11:55

hej! jag var ute på youtube och kolla på follow me around in Korea videor, asså det är så sjukt fint där! jag skulle så gärna vilja åka typ till Seoul eller Busan eller något! asså det skulle vara en så himmla stor upplevelse för mig! jag har j...

Av sofia - 17 oktober 2015 16:03

heej! ja,snart så är det höstlov! fast jag tycker att det inte ska bli så kul,jag skulle häldra vilja vara i skolan *lol* för jag tycker att det är riktigt kul i skolan,för när jag är hemma gör jag typ inget.. eller jo men inte lika mycket som i ...

Av sofia - 11 oktober 2015 18:21

hej! jag har inte bloggat på länge och det är för att jag inte vet vad jag ska blogga om...ni har hört det förut men ajaa... men jag tänkte visa några låtar som jag hitta idag och igår! och jag tror jag ska göra en ny header till bloggen för ...

Av sofia - 15 september 2015 21:25


hejhejhej! det har varit ett tag sen jag bloggade (jag som sa att ja skulle blogga mer...)  men jag har värkligen inte hafft tid me att blogga när skolan har börjat... vi har en läxfri skola men vi har glossor i engelska och språk så vissa har 42 g...

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards