sofiabella

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2015

hello hi!

Av sofia - 11 oktober 2015 18:21

hej!

jag har inte bloggat på länge och det är för att jag inte vet vad jag ska blogga om...ni har hört det

förut men ajaa...

men jag tänkte visa några låtar som jag hitta idag och igår!

och jag tror jag ska göra en ny header till bloggen för den jag har nu har jag haft ett tag!


asså äligt talat så ÄLSKAR jag den här musik videon och självklart låten ochså!asså jag vet inte mer vad

jag ska säga om den med den är awesome! jag har inte lyssnat på Monstax förut men jag har hört talas 

om dom!


och den här låten hitta jag igår och jag älskade den! *lol* men jag gillar "intro dansen" eller vad det är och jag trode faktist att det var låten men sen när den "riktiga" låten börja så fatta jag ingenting *lol* men jag gillar dansen,musik videon, låten och allt ... så jaaa .... check it out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 7 februari 2016 21:17


hejsan! jag ville bara göra an update att jag är alive. Jag har inte orkat att blogga och nu när det är skola så blir det så mycket så att jag inte hinner med. men jag har hafft det riktigt bra och det är bara att tagga till sportlovet!   ...

Av sofia - 18 oktober 2015 11:55

hej! jag var ute på youtube och kolla på follow me around in Korea videor, asså det är så sjukt fint där! jag skulle så gärna vilja åka typ till Seoul eller Busan eller något! asså det skulle vara en så himmla stor upplevelse för mig! jag har j...

Av sofia - 17 oktober 2015 16:03

heej! ja,snart så är det höstlov! fast jag tycker att det inte ska bli så kul,jag skulle häldra vilja vara i skolan *lol* för jag tycker att det är riktigt kul i skolan,för när jag är hemma gör jag typ inget.. eller jo men inte lika mycket som i ...

Av sofia - 15 september 2015 21:25


hejhejhej! det har varit ett tag sen jag bloggade (jag som sa att ja skulle blogga mer...)  men jag har värkligen inte hafft tid me att blogga när skolan har börjat... vi har en läxfri skola men vi har glossor i engelska och språk så vissa har 42 g...

Av sofia - 28 augusti 2015 23:11


hejsan! jag tängte bara göra ett inlägg nnan jag ska sova,så ja ville bara säga hej och god natt! det skulle vara kul om ni som läser eller kollar in på bloggen kunde skriva en kommentar om vad ni vill vad jag ska göra för blogg inlägg eller nå...

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards