sofiabella

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av sofia - 18 oktober 2015 11:55

hej!

jag var ute på youtube och kolla på follow me around in Korea videor, asså det är så sjukt fint där!

jag skulle så gärna vilja åka typ till Seoul eller Busan eller något! asså det skulle vara en så himmla

stor upplevelse för mig! jag har ju gillar kpop och korea i ca 4år nu och jag tränar på att försöka

tala och förstå lite koreanska! så jag hoppas att jag någon dag får åka dit! det är en sån fin kultur!


videorna jag kollade på som jag gillade mest,asså dom som frästade mig att åka dit är från en

koreansk tjej (tror jag) som heter Jane Olivia Kim och hon har en youtube kanal om livsstil och

skönhet,jag har inte kollat så mycket på hennes kanal men jag uppfattar det som att det handlar om sånt...


men ajja här är videorna jag gillade mest, och kommentera om ni ochså vill till Korea eller om

ni har varit där någon gång! det skulle vara kul att veta!


första videon:


andra videon: och jag gillar denna video mest!

#korea

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards