sofiabella

Direktlänk till inlägg 30 maj 2014

I AM AWESOME

Av sofia - 30 maj 2014 14:39

                                                                  Annyeong~

               jag vart taggad av min söta vän JinsanChan^^ att göra " I AM AWESOME" tag  

                                                              så ja .... let do this~



Lite regler

1. Skriv en lista med minst 30 bra saker om dig själv. Det kan vara saker på både insidan och utsidan


2. Tagga andra bloggar, du kan inte tagga en blogg som har taggat din, och uppmana dem att göra samma sak


3. Du får inte skriva "jag tror att är [instert bra egenskap här]", "jag tycker att jag är [bra egenskap igen]. Även om du är osäker så ska du skriva "Jag är snäll", "Jag har bra lokalsinne". Det är hur du uppfattar dig själv. The list of awesome har inte plats för blyghet och ödmjukhet, det får vi nog med i vardagen.


4. Don't hold back, we all know that you are awesome, it's time to admit it! Buhaha! >:3 5. Den sista punkten måste vara "I'm awesome" :'D


let's start :

1.jag gillar mina ögon

2.jag gillar mina långa ögonfransar 

3.jag gillar att byta bias 

4.jag gillar att lägga ut många bilder på insta^^

5.jag gillar att tvätta ansikte

6.jag gillar kpop

7.jag gillar att dansa och sjunga på mitt rum^^

8.jag gillar att göra bloggar

9.jag gillar att säga "hej~" till andra^^

10.jag gillar att skämta med andra 

11.jag gillar att skrämmas

12.jag gillar att få komplimanger 

13.jag gillar att ha lång ärmat på mig 

14.jag gillar strawberry pocky *yummmmmmmmmmy*

15.jag tycker jag har "natural beaty"^^

16.jag tycker jag är fin utan sming,men ändå lite fin med ^^

17.jag gillar min kläd stil 

18.jag gillar att göra egna danser till *oftast* kpop låtar

19.jag gillar att få frågor

20.jag tycker at6t jag är bra på att rita 

21.jag tycker jag är bra på att dansa^^

22.jag gillar att vara lång^^

23.jag gillar att skratta när någon gör illa sig^^ *kan inte hålla mig för skratt*

24.jag gillar att följa många bloggar

25.jag tycker det är kul att lägga upp videor på youtube & videofyme^^

26.jag gillar *älskar* min dator^^

27.jag tycker jag är bra på att äta go saker ... ja ^^

28.jag gillar EXO

29.jag tycker om att bära linne när jag sover ( + byxor)

30.JAG ÄR *drottning* OFF AWESOMENES 


                                                 jag taggar SVENSKAKAWAII att göra denna tag^^ 

                                                                           good luck ~

 

                                                                       haha Hyuna unnie~ 

                        



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 7 februari 2016 21:17


hejsan! jag ville bara göra an update att jag är alive. Jag har inte orkat att blogga och nu när det är skola så blir det så mycket så att jag inte hinner med. men jag har hafft det riktigt bra och det är bara att tagga till sportlovet!   ...

Av sofia - 18 oktober 2015 11:55

hej! jag var ute på youtube och kolla på follow me around in Korea videor, asså det är så sjukt fint där! jag skulle så gärna vilja åka typ till Seoul eller Busan eller något! asså det skulle vara en så himmla stor upplevelse för mig! jag har j...

Av sofia - 17 oktober 2015 16:03

heej! ja,snart så är det höstlov! fast jag tycker att det inte ska bli så kul,jag skulle häldra vilja vara i skolan *lol* för jag tycker att det är riktigt kul i skolan,för när jag är hemma gör jag typ inget.. eller jo men inte lika mycket som i ...

Av sofia - 11 oktober 2015 18:21

hej! jag har inte bloggat på länge och det är för att jag inte vet vad jag ska blogga om...ni har hört det förut men ajaa... men jag tänkte visa några låtar som jag hitta idag och igår! och jag tror jag ska göra en ny header till bloggen för ...

Av sofia - 15 september 2015 21:25


hejhejhej! det har varit ett tag sen jag bloggade (jag som sa att ja skulle blogga mer...)  men jag har värkligen inte hafft tid me att blogga när skolan har börjat... vi har en läxfri skola men vi har glossor i engelska och språk så vissa har 42 g...

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards