sofiabella

Alla inlägg under december 2014

Av sofia - 6 december 2014 12:15

                                                  
                        hej hej heej!

                  Nu har det vart super länge sen jag blogga senast! Men det har ju vart det med skola osv.

                                        men jag tänkte göra ett inlägg så ni vet att jag lever :)


               jo,det har ju vart ganska så mkt på siståne,jag har börja ny skola och allt med KPOP.


inom kpop så ska/har jag tagit en paus där ifrån för jag tycker det börjar bli så jobbigt med allt,asså det är som att jag bara inte orkar! för först jag vart super deperemerande när EunB & Rise gick bort,och det är så många olyckor! t.ex 4minute fan som dog,bilolyckor och att det är grupmedlämmar som slutar! .... ja


men jag lyssnar ju på kpop men jag är ingen kpoper! för det änska som jag vill bara få bort kpop fast det går inte!


men slutar lite med kpop för ett tag och så kanske jag inte skriver så mkt som det,kanske bara nån video eller så :)


                       men jag älskar ju Isac Elliot så mkt! Han har värkligen "hjälpt" med att glömma kpop :)


                    ja om vi har några frågor får ni vell kommentera för annars blir det ett så långt inlägg ... heheh


                                                  
       yeah,but now so ... KNOW YOU I'M BACK!

                


Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards