sofiabella

Alla inlägg under maj 2015

Av sofia - 17 maj 2015 16:18

                                                  
                        hejsan igen!

Jag har börjat att kolla på en serie som heter "EXO next door".jag har börjat kolla på den förut men jag fortsatte inte att kolla... och nu så har det vart väldigt många avsnitt,men jag kolla på alla idag! jag har bara ett avsnitt kvar! så nu längtar jag tills nästa avsnitt kommer... men den är kätte bra och avsnitten är runt 10-15 min så det är ju rätt så bra så att man inte sitter i typ 1-2 timmar och bara kollar på ett avsnitt! så ja ... jag länkar första avsnittet här ---> 1:a avsnittet

och det är Engelsk text... så man fattar lite av vad som händer ... kkkk


 

Av sofia - 10 maj 2015 17:06

                                                  
                   hejsan!

         länge sen va! men jag tänkte att jag skulle göra ny design och ny låtlista till bloggen idag,så yeah....

   och SOO sorry att jag inte har bloggat,asså jag har ingen tid till att blogga för allt med skolan osv. men jag tror när                       sommarlovet kommer om några veckor så bloggar jag nog mera än vad jag hae gjort!

                                          
  

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards