sofiabella

Alla inlägg under februari 2016

Av sofia - 7 februari 2016 21:17

hejsan!

jag ville bara göra an update att jag är alive. Jag har inte orkat att blogga och nu när det är skola så

blir det så mycket så att jag inte hinner med.

men jag har hafft det riktigt bra och det är bara att tagga till sportlovet!


asså jag har inget att skriva om men jag har fått väldigt många kommenarer och det är riktigt kul att svara på dom!


jag har börjat att blivit besatt att filmerna Hunger Games! jag har kollat på The hunger games och sen Hunger Games chatching fire så jag ska se dom andra två ochså! min mamma köpte alla filmer så jag väntar bara på att dom ska komma.

jag älskar dom så mycket! När jag kollade på chatchin fire så sa jag att jag bara skulle kolla en liten stund för jag tyckte att den var tråkig.. men what happend... jag kolla klart på hela. hahaha

men mina favoriter i hunger game är Peeta & Katniss of course :)

 


Och sen en låt som jag lyssnar på 24/7 är December med Ariana Grande. Själv är jag inget fan av Ariana, men jag älskar låten, även att det är en jul låt så älskar jag den så freaking much! fasst den är så kort, jag önskar den skulle ha varit längre.. 1 minut är ju ingenting.. but i still love it!


 bye!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards