sofiabella

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av sofia - 22 februari 2015 17:18

                                                  
                  Hejsan hoppsan!

Jag har lite planer för inlägg osv.! så jag täbkte så här... Jag är ju ett stort fan av Isac Elliot,så varför inte göra en " ISAC ELLIOT TAG"! jag tänkte hitta på mina egna frågor (du får gärna annvända dom för den här tagen) för jag hittar inte så många tags med Isac... och sen så tänkte jag fixa headers och profilbilden! ja,så det tänker jag göra nu!


                           

                                            Och kolla här! Har ni sätt något coolare hus nånsin?!

                    Annvänd hashtagen #SofiabellasCoolahus så kan jag kolla in coola hus som ni har hittat!!!

                                                  Asså,vem vill inte bo i ett hus i ett träd i en jungel?!

Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards