sofiabella

Inlägg publicerade under kategorin K-POP♥

Av sofia - 4 oktober 2013 17:46

                                                                 ANNYEONG


                                    Emmmh.... nu kommer det några olika roliga gif bilder 


                                                           -och dom flästa är på EXO


                                

                                  

                            

                           

                         

                                                     


                                                          litte blandat --------->



                          

                            


                                                         var tvungen att ta med en BOM -------------->

                                                                 


                                                            




Av sofia - 29 september 2013 19:01

                                                                        Annyeong!


            Det här inlägget är väldigt spesielt inlägg för mig,För jag tänkte skriva om vad min dröm är.



               Min dröm är att få träffa/se EXO,Dom betyder väldigt mycke för mig,Dom är mina förebilder

                                                               Och mina idoler så klartbild


                              Dom får mig att vara en person som gillar att Dansa,Sjunga till deras låtar


                                                             Jag tänker på dom hela tidenbild


                               Men det är inte alltid drömmar går i upp fyllese tuvär bild........


                                                 ......Men nu tänker vi inte mer på det 


                                               men det är i alla fal min dröm,Att få träffa EXOimageimage


   


                                  

    

                          

           

                    


      


    


                         

       


         



Av sofia - 23 september 2013 22:04

                               ----------------------------------------------------------------------------

                              Annyeonghaseyo eller Jueun bamdeseyo eftersom klockan är 22.10


                                             men jag ska inte går och lägga mig en.


                       Men i rubriken står det EXO så då .... eller jag kommer inte på något mer 


    men nu kommer en video när EXO uppträde och den är jätte bra och dansen är rolig eller vad man nu ska säga!


                        det går inte att förklara så mycket mer så det är bara att kolla på videon!


     



Av sofia - 15 september 2013 12:51

                                                              image 

                                                        Annyeonghaseyo på erimage


                       Jag har inte så mycket att blogga om just nu men jag tänkte jag gör ett littet


              jag har inte gjort så mycket nu för att jag vakna för en stund sen  eller det var ett tag sen.


                 Jag har ätit frukost och spela på modilen,Och sen gick jag upp till min älskade datorimage


                                   men nu sitter jag och lyssnar på "EXO ~Take me away"= så bra 


Jag vet att jag har vissat den på bloggen förut men den är ju för bra så den för komma igen   


              


                                                                hope you like it♥


Av sofia - 7 september 2013 00:32

                                                             

                                                                  annyeong!


           klockan är 00.32 och då sitter jag här och tror att det är freadg! eeehhh .... pinit .....


                      ja men här kommer dom bästa fredags låtarna som man kan tänka sig!


                                                                     



                                                  "Gentleman" måste ju vara med!   


                                                 och " Gangamm style"   



Av sofia - 2 september 2013 20:31

                                                               image

                                                                 

                                                                 annyeong!

                                                       


                 För ca 15 TIMMAR sen kom musik videon till " COUP D'ETAT" med G-dragon

  

     Jag tycker att den var jätte bra och cool att han sjung en bilt av "CRAYON" fasst den var litte (äkligt lästkig)

 

                                .............. eller hur man nu ska förklara det ..........

 

              men den är inte liksom han .... han är mer hoppig rolig image... a typ så 

 

                               

       förlåt för alla olika  skriv stilar jag har på texten men det kronglade = som vanligt!

 

                                     over to "OPPA"  G.D Always KING of K-POPimageimage------------>

Av sofia - 15 augusti 2013 08:56

                                                                    Annyeonghaseyo!

                                                           här kommer dagens lyrics låt! 


                   SHINEE med Sherlock jag gillar den men endå inte,A litte blandat gillar jag den 


                                                          hope you like SHINEE Sherlock ♥


Av sofia - 14 augusti 2013 10:20

                                                                annyeong!

        för någon stund sen hitta jag den här,den är jättebra en då rolig och litte sorlig,lycklig eller

                                        ........ jag vet inte den är bara så bra!


Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards