sofiabella

Inlägg publicerade under kategorin dagens låt ♥

Av sofia - 19 oktober 2013 23:49

                                                                       ANNYEONG!


           Dagens låt blir "EXO-K Don't go" Den är så fin,Och jag älskar den den är hur bra som hälst 


                                        den går inte att förklara med ord,Om man säger så.


    

Av sofia - 18 oktober 2013 23:36

                                                   

                                                                      Annyeong

                                Dagens låt idag blir ..... trumm virvel ..... (Lee hi - rose)  

                                jag gillar den väldigt mycke (MEN INTE MER ÄNN EXO!!!!) bild


                                                heheheh .......Jag skämtar inte bild......


                                                Och en till sak.I morgon den 19 fyller jag år!


               Jag kan göra ett inlägg i morgon och vissa vad jag fick på morgonen för jag ska ha 2 kalas.


                                                         Men över till dagens låt ------------>

    


Av sofia - 6 oktober 2013 20:14

                                                                   Annyeong

                                                         

                                                          Nu kommer dagens låt!  


                                                               TVXQ- CATCH ME 


                                                                         


   Den är ju jättebra för först trode jag att den inte skulle vara så bra... Men i slutet tappa jag nästan hakan XD


                 Och dansen ä jätte häftig så jag ger en tumme upp till den här  ,verkligen värd det 

    

Av sofia - 4 oktober 2013 21:50

                                                                    Annyeong!


                                 Idag är det kanelbullens dag! aaa så jag tänkte bara säga ....


                       -Grattis kanelbullens dag eller vad man nu säger ...... säger man grattis?


                                                   men ja.Här kommer dagens låt!


                                                         FT island (Girls don't know)


   

Av sofia - 30 september 2013 21:21

                                                                      Annyeonghaseyo!


          Nu är det dags för dagens låt.Och det behöver inte vara K-POP i varge dagens låt så nu är det inte det


                                    så dagens låt är .... trum virvel..... MILEY CYRUS WRECKING BALL


                               hon kanske inte är min idol och så men låten är faktist ganska bra!


                                        men jag gillar inte hennes sett eller vad man ska säga!


                                                              men här kommer den! ---------->


    

Av sofia - 28 september 2013 22:29

                                                                          Annyeong!


                                 du blir det dagens låt,Fasst klockan är ca 22:30 på kvällen 


                                                         klockan är i allafall 22:30 nu!


                                     Men här kommer dagens låt ~ EXO-K What is love -------->


    

Av sofia - 14 september 2013 13:17

                                                           image

                                                                      annyeong


                                                    .....Här kommer dagens låt .......

     

                                  Exo med låten "Take me away" och jag älskar den 


                                               hope you like Exo"Take me away" ♥ ----->


Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards