sofiabella

Inlägg publicerade under kategorin EXO ♥

Av sofia - 19 oktober 2013 23:49

                                                                       ANNYEONG!


           Dagens låt blir "EXO-K Don't go" Den är så fin,Och jag älskar den den är hur bra som hälst 


                                        den går inte att förklara med ord,Om man säger så.


    

Av sofia - 17 oktober 2013 19:15

                                                                   ANNYEONG

                                    Kolla här Justin Bierber har lika dan tröja som Luhan

                                      ,Eller så har Luhan en lika dan som Justin Bieber


                                                    Aa ni förstår säkert ... heheh


                        Men jag tyckte att det var litte kul eftersom Justin är en Jätte stor "STAR" men 

                                               jag gillar inte Justin (Respektera det)

                                Men jag älskar LUHAN mäst över hela välden ... eller en av dom


                                          Men över till saken.Här är bilden ---------------->


                                                              -tröjan är jätte COOL

                          

Av sofia - 14 oktober 2013 12:09

                                                                   annyeonghaseyo

                                    Igår ritade jag LUHAN,Så jag tänkte vissa några bilder på den 


                                         och snart kommer bilder på CHANYEOL som jag har ritat


                                           (tryck på bilden för förstora denoch den blev sne)------------->

                                                                      


        

Av sofia - 11 oktober 2013 17:48

                                                                 Annyeonghaseyo!


                                                  Här kommer EXOs Dance ver. av GROWL 


                                  ursäkta för så litte text men jag ska försöka att få in mer text :)


     

Av sofia - 10 oktober 2013 19:39

                                                                       Annyeong!


              Nu kommer Dagens gifs,Aaa det kommer några gifs och alla är på EXO ...... heheheh image


                                                      och det vart bara några i dag


                           

                       

                                                      




Av sofia - 8 oktober 2013 07:50

                                                                God morgon 


                                         Nu ska jag skynda mig för jag ska till skolan!


                                               men här kommer i alla fal några gifs!


                                                          kommer fler senare,SES!


                                      VAAR TVUNGEN ATT TA PÅ EXO ...... hehehhe i love EXO 


                          

                         



Av sofia - 29 september 2013 19:01

                                                                        Annyeong!


            Det här inlägget är väldigt spesielt inlägg för mig,För jag tänkte skriva om vad min dröm är.



               Min dröm är att få träffa/se EXO,Dom betyder väldigt mycke för mig,Dom är mina förebilder

                                                               Och mina idoler så klartbild


                              Dom får mig att vara en person som gillar att Dansa,Sjunga till deras låtar


                                                             Jag tänker på dom hela tidenbild


                               Men det är inte alltid drömmar går i upp fyllese tuvär bild........


                                                 ......Men nu tänker vi inte mer på det 


                                               men det är i alla fal min dröm,Att få träffa EXOimageimage


   


                                  

    

                          

           

                    


      


    


                         

       


         



Sök i bloggen

Presentation


hejsan! i min blogg får du läsa om mig och musik och massa annat random! och hoppas att du gillar min blogg så ses vi sen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

länkbyten

översätt bloggen ♥

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards